Vážení zájemci o studium uměleckých předmětů,
pro školní rok 2021/2022 nabízíme studium ve třech oborech – hudebním, výtvarném a literárně dramatickém.
Pro pěti a šestileté děti bude v tomto roce opět otevřen obor Trojkombinace, který je speciálně upraven přímo pro naše nejmenší žáčky a zahrnuje studium ve všech třech oborech – výtvarném, hudebním a literárně dramatickém. V hudebním oboru je zde možnost výběru ze dvou hudebních nástrojů /flétna, klavír/. Kapacita je omezena na 20 přihlášených dětí.
Pro žáky základních, středních a vyšších odborných škol máme připravenu širokou škálu oborů. Ve výtvarném oboru nabízíme studium výtvarné a kreativní tvorby. Nově zkusíme otevřít třídu přípravy na přijímací zkoušky na střední umělecké školy s výtvarným zaměřením a pedagogické školy, popř. pedagogické fakulty VŠ.
Děti, které vykazují herecké nadání se mohou hlásit do literárně dramatickém oboru. Zdokonalí se zde v dovednostech jako jsou přednes, dramatická průprava, práce v souboru a dramatická slovesnost.
V hudebním oboru se mohou žáci přihlásit do oddělení hry na: klavír, akustickou kytaru, ukulele, housle, bicí, zobcovou flétnu, příčnou flétnu, lesní roh, saxofon, klarinet, trubku, akordeon a keyboard. I v tomto školním roce budeme vyučovat sólovému zpěvu a opět otevíráme oddělení sborového zpěvu, kam se mohou přihlásit i žáci, kteří dosud nehrají na žádný hudební nástroj. Sólový zpěv nově povede Bc. Kateřina Nosková, která má v práci s dětmi letité zkušenosti. Paní učitelka Erika Kutišová, která vyučuje hru na elektrické klávesové nástroje a znáte ji z našich vystoupení, kde často doprovází žáky na akordeon, bude od nového školního roku hru na akordeon také vyučovat.
Od nového školního roku dojde k mírnému snížení úplaty za vzdělávání. Chtěli bychom tím vykompenzovat žákům období, kdy nemohli do zušky osobně. Škola je na distanční studium již plně přeorientována, a v momentě, kdy by opět mělo dojít k jejímu uzavření, jsou všichni žáci napojeni na školní platformu Teams.
Těšíme se na nové zájemce o studium na naší škole.